TIes-de-Vaan.jpg

Ties de Vaan, die in Aarle is komen wonen, heeft een heel mooi lied over Aarle en het Groene woud gemaakt. HIj zingt het lied ook zelf en begeleidt zichzelf op gitaar en piano.

Oorlogsjaren_in_Aarle.jpg

Na de succesvolle 5 voorstellingen van de film "Oorlogsjaren in Aarle"  in september 2019 is nu de film voor iedereen te bekijken. De film vertelt het verhaal van de oorlogsjaren 1940-1945 in Best, maar vooral in Aarle. De verhalen worden ondersteund door beelden uit de oorlogsjaren.

BVT-foto-2018-12-02.jpg

In deze video stellen de leden van de BVT "Best(s) Video Team" zich voor. Zij zorgen dat de leuke en interessante onderwerpen die Aarle in Beeld op de website wil zetten op beeld worden vastgelegd.

BVT Best(s)e Video Team promo

In onderstaande film wordt door de drie initiatiefnemers uit de doeken gedaan hoe deze website is ontstaan en waarom het zo belangrijk is om het heden maar zeker ook het verleden van Aarle op te tekenen.